haha :')

hejsaan bloggen :)
nu har jag skrivit sammasak typ 2 gr ;o
SKIIIIT jobbigt ;o
ajja som ja sa så får ja lusst att blogga när jag har bloggpaus och så ;p
men jag tar INTE blogg paus nu jag bara skriver när jag har tid och lusst :)
ajja idag va de skola o så :)
vet ni en sak de kändes som att de va fredag jag va liksom helt säker på de ;o
ajja sen typ harjag stuckit hem haha 
^^
jag mst göra matte -.-
ligger typ 50 sidor efter <3
de är 32.3 grader varmt ;o
det är helt underbart :D
haha fast dom sa att de skulle bli 2 gr ^^
ajja men vi ses <33
/T


Jag värkligen älskar den låten jag är fucking helt knäckt :(
den e sååååå bra ;o <3
gråter av den :(
men jag älskar den :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0