Fuck me!!!

shitt assa fööörlåt såååååååååååååå mycket för att jag inte har bloggat på flera dagar :(
im sooo sorry!!! <33
men jag orkar inte berätta om dom dagarna men här kommer idag i varje fall <3
först vare skola och vi va och bada vid något bad :D
sen när vi skulle gå hem så gick vi bredvid tarek(min lärare)
och då satte jag på musik och drog den från öra till öra på honom så att man får ett sånt iriterande ljud ^^
haha men han bara diggade -.-'
och typ alla låtar jag hade gillade han -.-'
assa shitt assa! men de vaaa skiiiit kul ^^
haha gjorde så hela vägen :D
skiiit kul :D
men sen så va vi i skiolan och sånt normalt :D
har börjat vara med kornelija nu :D
haha hon e skiit shysst men ajg vet inte vad hon tycker om oss :/
vi får väl se ;D
haha men sen igår ^^
haha då hade vi så här att vi snackade om jorden och så ^^
och då sa tarek så här^^
Tarek: det var flera miljoner år sedan det hände.
Klassen: mm....
Tarek: vet ni vad det är för skilnad på Tusen och miljoner?
Jag: lägg till några extra nollor!
hjahahahahaha!!!!!!
håller på att dö assa!!! xD xD
i'm like thiiiiiiiiiiiiiiis asum :D
hahahahahahahahha undra omd et bara e jag som tycker det e roligt ^^
höhö, men sen i går va jag och matilda och emelie i farsta :D
dew va skit kul köpte för 895 på Gina ^^
haha snacka om spendera pengar xD
kanske lägger in vad jag köpte sen :D
haha men när vi va där så flumma jag och matilda skiiiiiiiiiiiit mycket ^^
haha och på bussen va det så här.
jag och Matilda och emelie snackade och så i början och sen efter ett litet tag slutade antagligen jag och emelie lyssna och då sa matilda så här.
matilda sa något som vi inte hörde.
Matilda: ni lyssnar ju inte ens.
emelie, tintin: va?
hahahaha jag fick väääärsta skratt attacken xD
haha shiiit assa!!
ni skulle ha hört mej ^^
jag började till och med gråta xD
haha ^^
ja men jag har i varje fall haft kul :D <3
har totalt glömt bort kameran! förlåt! <3
men ni ska få bilder <3
puss hej leverpastejj<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0