hello world!

nu sitter jag här vid datan igen ny ducshad och fräch :D
haha idag va de skiit najjs :D
men dom fick inte slagga här så då vart de lite tråkigare :(
men emelie kanske kommer senare ikvl så kasnke hon stannar till 11 :)
najjs! :D
men först så kom emelie så vi hoppade lite studdsmatta och så :)
senså gick vi och mötte upp Matilda :)
de va skit kul :D
haha efter det så typ gick vi hem t mej, emelie lånade en tröjja av mej sen så tog jag lite pengar så stack vi till industri området!
hihi , där så gick vi in på citygross och tog en glass och schtekte runt lite :)
men efter typ 1 timme så gick vi till Rusta.
och vet ni vad jag såg där?
jo SVERIGES SÖTASTE KILLE!!!!!!!!!
han va sååå söt så att man kunde döööö!!
haha va för feg för att fråga om nummer :$
faaan assa ångrar mej nu :(
jaja thats the life <3
jag tror jag vet var han bor i varje fall :)
haha :)
och jusste när vi var påväg till indusrit så var det några små glin som cykla efter oss och skrek ''hej tjejer!!''
haha så komiskt ^^
dom kasnke va 11?
haha jag vet att jag e 12 men soo?! ^^
haha men nu ska inte jag tråka ut er ni ska få en liten ego bild från London! <3
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0