hihi!

nu har vi varit i stan handlat lite badat i poolen och allt mellan himmel och jord ^^
haahaa men de va riktigt kul... men de är inget kul att skriva om xD
höhööö
men vi har köpt myyycket lördags godis :D <33
yay!!! :D <3
ska gluvvsa såå mycket jag kan som inte e så mycket då men ändå :D <333
när jag kommer hem så ska ni få före och efter bilder när jag har lös hår <3
skola på måndag! :'(
bläää!!!!
men längtar lite efter Läraren och så !
jag vet att det är konstigt att jag längtar efter läraren!
men jag och Tarek (Min lärare) e feeeet bra kompisar :D
yay så e de :D
haha diggar honom :P
jaja nu ska jag dilla runt lite på internet sen typ ääta goooodis :D <3
haha puss!!!

Jusste ! fick en komentar där det stog så här!
Snygg tröjja!

svar: tack :D <3
den här! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0