When nothings goes right, go left!

im sooo asum :D
hihi statistiken höjer sej igen :)
och jag har precis blivit ner stängt av brorsööön -.-' ^^
haha sen så kalle tyckte de va jätte kul att leka i en så ''stor'' pool ^^
haha kalle tycker säkert att den e stor ^^
men jaja!
det blir lös hår på redag ist :(
men då har jag något att se fram emot :D
men de e snart måndag och skolstart :'(
bläääää!!
ska vara med Linda imorrn och sen så på fredagen blir det lös hår och så åker vi till farmor o farfar!
över helgen :(
sen blir det skola :'( <3
om löshåret inte finns i min färg får jag väl special beställa? ;o
om de går ^^ <3
men vi ses! puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0