bild från skolan... god morgon bloggen =) ...

dsc01930 (MMS)

bild från skolan... god morgon bloggen =) Vaknade nyss, skit trött fortfarande... Idag blir det chill för jag är så jävla trött så att det inte finns o.o Så a blir väl som det blir va? Jaja statistiken e bättre (y' det e awsome :-d Finns inte så mkt att säga ;o Igår satt jag och snackade med marc o albin och sen oscar fast då snackade dom om cs så jag fattade inget ^^ Men sen stack oscar o sebastian som också va med, och då var det bara jag och marc o albin kvar, och vi typ snacka sen stack albin o då vare bara marc kvar xp Och då satt jag och lekte på hitta.se :-d Och jag har sätt vart marc bor :-d det e rött och ny byggt ^^ Haha jag e bäst :-d Men a kanske inte det roligaste att läsa men vad ska jag skriva liksom? Xp Haha vi ses!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0