Dag 01: Om mej..



jadu vad ska man säga, jag heter tintin Larsson o är 12 år föddes den 23 februari 1998 :)
Har bott i länna i hela mitt liv, men i två olika hus, först ett litet, sen ett stort sen tillbaka till det lilla xP
lite konstigt, men thats my family :)
jag har skilda föräldrar, min första familj som jag bor med den mesta tiden e min mamma agneta (37 år), min bonus pappa fredrik(36 år), store bror Emil(16 år) och lille bror Love(6 år)
och andra familjen som bor nere i skåne e pappa Joachim(47år) bonus mamma Tonkta(thailensk) lille bror attahwi(7år) och lilla syster anna(4år)

Jag är oftast väldigt random, men det e ganska olika med olika kompisar, dom jag trivs med får se mej och dom jag inte trivs med undviker jag o e ganska dryg emot...
men det e klart jag e inte alltid helt underbar med mina äkta vänner heller, jag har mina tider då jag e sur på allt o alla...
men så är det väl för alla(?)
jag har ganska många bästa vänner, men alla e väl som det, om man är väldigt nära personerna...  jag har emelie som jag känt sen jag va typ 1 månad gammal, o hon e min närmsta vän, sedan har vi Emma, Matilda, Linda, sara o Ronja dom e också fantastiska!
har ju massa andra kompisar också, men dom har jag liksom inte kommit så nära om ni fattar ;p

Jag älskar att dansa, sjunga och vara med kompisar, och absolut snacka i telefon!
haha, jag är fuullt beroende av min telefon eller a elektriska grejer i sej. men även beroende av mina kompisar, killar(hehe..) och min familj,
även fasten allt kan vara hopplöst med allt o alla..


Jag blir ganska lätt kär, men har aldrig varit så där riktigt riktigt kär i någon, men om killen är en idiot så är det bara att gå, om killen e skit söt utanpå men en skit innanför så tappar jag intresse vääldigt lätt, har bara haft ett seriöst förhållande om man säger så, varade inte så länge 1 och en halv månad..
jag är allmänt grym på distans förhållanden, eftersom att jag aldrig strulat så e det väl bara lättare så, tycker faktist det e allmänt pinsamt att inte ha gjort det tycker jag.. hehe :blush:


Hatar bokstavligen folk som röker o dricker i min ålder, säger bara jävla idioter...
palla förstöra livet, i den här ålder, är ärligt inte okej att göra det i någon ålder alls, men någon gång e det ju klart man gör det o liksom testar bli full o vissa fortsätter o vissa inte, det viktiga e att man gör det med rätt personer som mamma säger.. jo men fan det e sant!
så att man inte blir full som fan o ligger o spyr o ingen av polarna hjälper en, då är man så ute med fel personer..


Jag är inte riktigt en sån som har väärsta statusen eller så, men man har ju lite människor som känner igen än när man e ute, ofta när jag e någonstans eller något så hör man folk som mummlar fjortis eller något sånt när dom går förbi, men man vänjer sej, jag e inte fjortis so what liksom!
om dom kallar mej fjortis nu så skulle dom sätt mej förut!
jag e inte fjortis, jag sminkar mej, det gör ju fan nästan alla ;o
om du ställer en fjortis bredvid mej så skulle jag se ut som en vanlig person.


Jag är ganska udda o anorlunda, därför syns jag ganska mycket, och får då mycket skit, men man lär man sej leva med det, eller a man lär sej att inte visa det o sen löser man det sen liksom, finns två personer som redan har skitit på sej för att dom varit taskiga mot mej, det e därför det e underbart att ha en äldre bror som e lång o stark, inge slagsmål utan bara allmänt gå fram o säga till.
Men att vara anorlunda är ju bara bra, förutom skiten man få.


Jag älskar att se bra ut, liksom känna sej fin, det e riktigt nice :)
jag älskar när killar säger att man e fin, söt eller snygg, meen... jag suger på att vara tacksam över det, känner mej bara egoistisk då, så det jobbar jag förfullt på, men när en kille gör så typ pirrar det i hela mej, men bara om jag tycker om personen som säger de, jag blir ju glad när andra säger det också, men inte lika glad ;p
jag värkligen avgudar killar som är schysta mot tjejer, såna som liksom värkligen vågar visa att man är en riktigt kille liksom, dom andra som ändrar sej när man e med kompisar o så e ju bara falska..


Jag värkligen hatar mitt namn, fulaste jag vet.. på mej dåra, jag lyssnar på väldigt udda musik, eller vissa e ju helt inne vissa va inne för 5 år sedan o vissa har inte ens blivit inne eller aldrig någonsin varit inne, det e från små rock till hiphop o techno, lugn musik, det blir liksom olika, jag gillar ju rock men avskyr när det blir för mkt liksom scream... det e fan bara skabbigt ;o
jag gillar ''rock mer som den här:
och:
samma band men det e bara dom jag lyssnar på när det gäller sån musik ^^
annars finns det massa annat...

Jag är beroende av Justin bieber det e därför jag hatar honom... jävligt svårt att förklara men jag liksom gillar honom o e som alla andra äckliga belibers men jag visar det inte o jag lyssnar inte på hans musik kallar mej inte beliber o sånt utan jag liksom hatar att jag gillar honom, undviker hans namn o bilder på honom o allt sånt, men det e bara bra eftersom att jag hatar honom xP
shitt det vart rörigt ;p
jaja, det e typ det som finns att berätta om mej, blev väldigt random och konstigt men det e väl så mitt liv e.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0