Dag 02: min första kärlek

Min första kärlek är en kille i min klass, han e söt och så.. men, en ren rama idiot :)
även nu, jag gillade honom i ca 4-5 år det började i 2:andå han började, men man hade ju konkurenter av idiot klass också, men vad var kärlek då?
men , a sen började jag gilla honom mer o mer och sånt, sen typ förr förra sommaren va vi tsm i kanske 1 vecka, men han är ju en sån där falsk jävel som ändrar sej när han e med andra..
killar.. suck..
Min riktiga, riktiga första kärlek var Arijan, vi var tillsammans i 1 och en halv månad, honom gillade jag värkligen, och va på väg o gråta i 2 dagar hela tiden liksom när han dumpade mej, men nu har jag insätt att han är en idiot också, det va ganska seriöst, tycker jag, men eftersom att det va ett distans förhållande, var det ju inte så mycket tid tillsammans, en vecka blev det faktist bara, och sen när han åkte hem till sitt norge så dumpade han mej...
shitt vilken idiot säger jag bara, man åker först till ett annat land och sen gör man det på msn?!?!
jaja, jag värkligen älskar kärlek :)
det e underbart, kan vara jävligt jobbigt om den andra inte gillar en tillbaka men det e abra att va det själv o om han inte gillar dej för den du är så är han en idiot..
jag lyckas alltid bara hitta idioter, till och med nu, på riktigt, killar är värkligen som toaletter antingen är dom upptagna eller fulla med skit, och det finns ingen ful tjej bara massa idioter till killar! :)

Kommentarer
liida

Vad heter den andra killen som går i din klass då?:)

2010-12-08 19:57:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0