dancing queen! :D

kom nyss hem från dansen ;p
det va faktist niceigare än vad det brukar vara ;D
kul hade jag i varje fall xP
whaaat ever :)
ehmm.. idag i skolan händer typ inget va skola like normaly, vill bara säga att min lärare e sköön, sköön som faaan D::D:D:D:D:D:D:D
hahaha jävla humor snubben har :D
te.x så gick jag o matilda till ett annat rum o satte oss, o först när vi hade rast glömde han säga till oss, o sen glömde han säga till oss sen när det va lunch o då gick jag till honom o sa: du e bra på att dissa oss. o då säger han: men det e ni som springer iväg hela tiden ;)
hahaha han har mer humor loooovar! :D:D
digga awsome liksom :D
men aaaaaa....
sen drog jag till matilda vi käka lite satt lite vid datorn, som alltid ;P
men vi e bra på sånt! :D
men vi är i varje fall sociala med varan o sitter inte bara tysta xP
sen typ timme senare ringer wilma o klagar på att hon har stått utanför matildas ytter dörr i typ 5-10 min o frysit ihjäl, men vi orkade inte öppna xP
men typ direkt så kom amanda så hon öppna xP
heehheehehhe visst e vi snälla ? :D:D
men aja, sorry för att jag inte skrev imorse han aldrig försov mej o orkade inte ^^
men nu ska jag hoppa in i duschen ta bort sminket o raka mej o allt dedära, så vi ses sen!
puuusss ::D:D:D:DD:
något jävla random jag gjorde för ett tag sen xO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0