DööÖöööÖööÖÖ!!

nu har jag typ kollat klart på våran musikal xP
haha, jag skämde ut mej så jag vet inte vad!!
haha, men jag längtar tills jag får se förra årets musikal film för då sjunger jag (Y)
man bah, Great!
bara så att alla vet så kommer jag dö av garv xP
men jaja, ehm... imorse gick jag upp typ 5, skulle va i skolan halv 7...
men jaja jag kom dit o allt sånt fixade iordning, o sen vad det ju själva lucia där jag inte kollade utan jag satt med mobilen (Y)
jomeh, hallå, det va tråkigt..
jaja, ehm... sen typ sålde vi lotter, jag o matilda sprang runt som stuckna höns och sålde, vi lyckades sälja nästan alla :D
men sen e det ju lottdragning, o då vart jag piss off på ****** farsa!
han kan liksom!!
ååååhhh!!!!!!!!!!! :@
hatar honom, gaaaah!!!!!!
jaja ska släppa det, men sen vare ju vanlig skola, vi typ gjorde inget, det va allmänt tråååk!
sen så ramlade ju jag, självklart!
och eftersom att jag redan har ont i ryggen skit ont om man ska säga det, så vart det ju bara värre...
nu kan jag inte ens röra mej utan att det känns som om ryggen ska gå av och jag dör...
suck!!
stannar nog hemma imorn, men sen typ på lektionen så va det film men den va tråkig så jag gick ut o la mej i soffan o då kom Sara o Wilma o typ mördar mej xP
haha ne men wilma va heeel creapy, o sara satt och försökte få mej o andas genom tårna o sen ut genom örat, eller vafan det va xP
höll på att garva ihjäl mej!
men jag låg där i typ 1 och ½ timme, sen kom fredrik o hämta mej o sen va jag hemme :)
ah.. men då la jag mej i soffan och sov, i typ 3 timmar, var så jävla trött!
suck... sen vaknade jag käka o sen kollade jag på musikalen o nu e jag här, man kan ju fan skriva om allt gång på gång xP
det blir ju liksom så..
jaja vi ses imorrn för nu ska jag kolla tv :)
vi får se om det blir skola, men om jag bestämmer så e det ju ett måste att kunna röra sej i skolan ;o
haha jaja vi ses imorrn!
ni får dagens om typ 5 min typ :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0