Fantasibrist.se

sitter just nu o gör inget xP
haha, har skiiiit tråkigt, snackade lite med oscar för ett tag sen, sen skulle han göra något, ingen aning vad men jaja..
har faktist inget att skriva, ärligt ;p
jag bara måsta skaffa fantasi ;o
haha, men fick en kommentar om att jag skulle fortsätta med inlägg från mobilen, o a det kommer jag göra, självklart, det e ju skit nice :)
kostar som ett vanligt sms/mms och sånt har jag ju gratis så det e bara nice!
kommer skriva när jag ska sova också, i hope ;P
men yesbox!
haha, alltid när jag får ett mess o när jag inte är nära mobilen så ropar fredrik: skynda dej du har fått ett mess, du har säkert missat två!!
o då får jag typ panik xP
o sen när jag sitter typ i soffan o min mobil ligger en bit ifrån o så får jag ett mess, då tjuter jag: ett mess!
o rusar mot mobilen, men vad ska man göra utan en mobil liksom?
men, a, vi ses sen!


jag nu :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0