hahahahahahaahahah!

Erik om mihihihi!:
Hallå! det är normalt att vara fjortis men saken är att de bara typ överdriver ganska mycket med hur de beter sig och du verkar inte vara en sådan på bilden haha;) men jag tycker bilden vart fett awesome! du ser sexy ut.Liksom du ser fan! inte ut som en 12 åring har du push-up bröst eller nånting för du verkar se ut som en 15 åring med dina bröst och allt haha!Har du pojkvän?
jag skulle vilja snacka lite mer med dig.
själv är jag 13 fyller 14 om 4 dagar jag är en kille(jag är liidas bror)


Svar: ahha fattar inte riktigt fjortis grejen men visst ;p
du är inte den första som säger det xP
en fråga bara.. hur får ni i liidas familj tag på min blogg? O.o
skriv din msn nästa gång du kommenterar så kan jag adda dej :)



_____________________________________________________________


sitter hemma hos emelie nu ;p
stack hit direkt när jag kom hem..
men assa jag ska vara lite social nu ^^
så vi ses när jag kommer hem ist :D


driv :D:D

Kommentarer
Erik

Nej men jag är typ den första som liida har tipsat om den här bloggen elle hon tipsade inte mig direkt utan hon visa den för hennes vän och då ville jag bara se vad det var för blogg så..det är väl en bra blogg men visst jag ska ge dig min msn jag måste först freaka med lösenordet sen ger jag dig den(förhoppningsvis imon haha)men en fråga till dig använder du sån där push-up bh?för på förra bilden var det ett sånt där litet v mellan dina bröst och nu är det ett litet lutande streck mellan dina bröst .Jag är ingen freak som bara glor på tjejernas tuttar men en 12 åring som har så stora bröst?det är väl...inte så normalt kanske men om du har en pojkvän kanske han gillar att du har stora bröst!

Jag är inte så normal nu..haha men svara!:)

2010-12-26 23:01:22
MALIN

Haft en bra jul? :D

2010-12-26 23:04:38
URL: http://mavalina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0