heeeejsan :D:D

är skiit trött just nu...
gick o la mej 2 o sen blir jag väckt 9 ;o
vad tror dom om mej liksom?!
herregud O.o
aja, vi ska snart dra till farsta käka frukost för att vi inte hann o sen köpa lite paket som saknas ^^
imorrn äre ju jul ;D
är faktist inte alls lika uppspelt jag alltid brukade vara förut...
det e fan tråkigt O.o
usch...
what ever..
ehm... igår sa ja ju att jag skulle berätta om den dagen idag, men bara kanske hinner det, men jag tror det, ehm... i sånna fall blir det nog ett videoinlägg ^^
orkar inte sitta o skriva punkt för punkt O.o
men a, senså får ni det jag fått idag o igår idag ^^
höhö det vart skumt, what ever!
ni får dagens sen ska jag dra mej! ;p
nytt smink fick jag det kan jag avslöja redan nu :)
ehm... och så skulle jag testa ett nytt sminknings sett... o ja det gick ju sådär ^^
ser ut som ett fucking emo xP
som ni ser... emo xP

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0