he..he..

kom hem för ett tag sen :)
gick väl bra, har aldrig garvat så mkt när jag varit hos doktorn xP
men, a vi drog dit o jag hade tid 10, o a, what ever, sen kollade jag mej o han kollade massa grejjer o typ allt kittlades! jag doooog!
haha fyfan!
sen tog jag sån där stick ni fingret, fick välja mellan det o armen, vem tar armen liksom?!?!
usch!!
men sen så var det typ att allt va parfekt med mej ;)
haha, men a allt med blodet o det va parfekt :)
man e ju grym?!?! :D:D
hehe, men sen drog vi o käka, det va riktigt gott (y)
lite fika också :)
riktigt mys!
sen drog vi o handla medicin o lite annat, o sen åkte vi hem, o då typ ringde oscar o så snacka vi lite o sen kolla jag tv, o nu e jag här :)
lyssnar lite musik o så :)
men aja vi ses typ ikväll eller ngt!
herrå!!
fotografen själv ;)
dagens ;p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0