hoho ;p

sitter just nu o chattar lite o så :)
det e nice, eller a något sånt i varje fall xP
har allmänt tråk xP
höhöhö....
men a i skolan så va det speldag så satt o spela hela dagen xP
sen senare kollade vi på film, Zozo, har ni sett den?
så jävla hemsk xP
usch.. jaja har sätt den innan så satt mest och klottra på tavlan så nu står det lite smaskiga härligheter där ;)
sen kom morfar o hämtade mej o vi drog o hämta love.
sen drog vi inte till dom o sen drog vi ut igen shoppa lite, fick ihop 3 tröjor o sen lite julklappar ;P
nu har jag bara fredriks julklapp kvar..
vet inte riktigt vad jag ska ge honom, eftersom att mamma fick en låt, som är gjord av mej borde han få ngt personlig liksom, men jag vet liksom inte, men jag tror han får en klämma till gitaren :)
sån man håller toner med typ xP
whaaat ever... ehm... orkar ärligtalat inte skriva o så ska snart dra mej o kolla lite tv tror jag :)
vi får se, ska orka upp imorrn också xP
hööhö
ajja puss hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0