höhöhöhöhöhöhöh...

sitter just nu och lyssnar på musik kom hem runt halv 8 - 8 :)
det va faktist helt okej att va ute med familj/släkt :)
va ju mormor,morfar, moster, mamma, emil och jag :)
riktigt riktigt nice :)
öööhhmmm..... men först när vi drog så åkte vi till fel ställe xPXPXPXPXPXPXP
lyckat (Y)
men sen när vi äntligen kom rätt så va det typ 1 timme kvar och det va jävligt tur för om jag skulle sitta i den där jävla kyrkan o lyssna på folk som sjunger så det låter skiiit läskigt e ju fane mej bara slöseri med tid ;o
jaja whaaat ever... satt o tjatade om att vi skulle gå och så men ne det skulle vi inte ;o
men mamma hade lika tråkigt som mej ;D;D
mohahahah :D:D
ehm.. men sen drog vi o käka på en italiensk resturang ;p
höhöhö, gott va det i varje fall, haha, vi frågade om jag fick ha barn meny för dom andra va gigantiskta, fast det va barn grejen också men what ever.. då kollar han på mej o emil, och säger: ni båda är nog lite för gammla för det. och så flinade han.
hahha då säger mormor: men hon är 12.
han bah: är hon?!?! ojj... jomeh då kan hon få det xP
ser jag värkligen så gammal ut? :$
fett läskigt ;o
ngn förvägslade mej med typ 16 åring för jag skulle åka fyrjuling med love men han fick inte åka själv så jag åkte med honom... o då sa han assa som hade hand om det: igentligen måste man vara 18 för att åka med minder, men du kan få åka för du är ju nästan det.
xP
höll på att garva ihjäl!!!
fast vi sa inget för love ville värkligen ^^
höhö... faktist ganska kul ^^
men okej what ever när vi käkat klart så drog vi hem och nu är vi här ;p
hehehehe.... messade med marc hela tiden xP
haha, annars skulle jag typ dött xPXPXPXPXPXPXPXP
men okej what ever vi ses imorrn ;p
seyyaa :D:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0