home sweet home...

Erik om meja.. tinjin:
Omg du har den där sexiga bh på dig igen!;) 
asså seriöst har du ingen pojkvän?
behöver du en? jag skulle vilja ha en flickvän som dig så..det är bara att säga till så kan vi umågs och lära känna varandra:)

För det första det e en vanlig bh ;o
nej jag har ingen pojkvän, man kan väl lära känna varan först va? ;p
men fixa msn så kan vi snacka :)

_____________________________________________

nyss kommit hem :D
köpte inget av det jag sa att jag skulle köpa xP
hheehheheheh!
men en plånbok o en kofta vart det :)
men ska färga ögonfransarna nu så vi ses efter det :)


kofta - 299 kr åhlens
plånbok - 199 åhlens (ganska billigt för att vara björnborg :))

Kommentarer
Frida

hejhej .

vad gör du ?

kram :)

2010-12-27 22:09:07
URL: http://ffridaalasuutari.blogg.se/
Liida

Asså jag har sagt till min bror men han lyssnar tyvär inte på mig och om du inte vill att han ska kolla in din blogg så säg till han så blir han sårad och inte skriver sådana kommenatrer:)



Koftan var ju ganska snygg

2010-12-27 22:32:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0