Kajsa kavat!

Höhö, ehm... Nu har jag precis läst klart för Love ^^ hälldre det än att plocka undan på bordet ;) hehe, men okej jag satt o snacka lite i Skype med olika människor ;p sen typ drog jag o käka tog en dusch rakade mej o allt sånt :) nu har jag jätte lent hår :D mihihihi :D men what Evert sen fixade jag mej för kvällen o sen läste jag för Love ^^ o nu ska jag packa, ska till mormor o morfar imorrn efter skolan :) ska bli nice, ska passa på att köpa lite julklappar då :) vet inte riktigt vad jag ska köpa ;o men jaha vi får se! Nu ska jag packa o sen sova, för jag ska inte vara trött imorrn ;o puss! ;p

Kommentarer
emelie

Sv: Såklart gmn! :) <3

2010-12-20 21:54:54
URL: http://ieml.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0