Nu sitter vi inne på restaurangen och näst...

dsc01901 (MMS)

Nu sitter vi inne på restaurangen och nästan alla har ätit klart, lyckades inte äta så mkt... Jag måste börja äta ;o fett jobbigt :-( Men det liksom funkar inte ;o jag kommer börja skriva från mobilen lite oftare nu, så det e nice :-) men jaja har emil har kommit från till att det e något fel med mej för att min lillebror som e hälften av min ålder lyckas retas med mej och jag kan inte ens retas med honom ;o Jag e bara allmänt grym på att irritera folk :-d fast det kan också vara bra :-p Men måste dra annars tar fredrik min mobil...


Kommentarer
Liida

Men kostar det typ pengar att blogga från mobilen eller vaddå? det skulle vara grymt att blogga från mobilen hela tiden vart du var typ om du är i bilen kanske du kan skriva från mobilen det skulle vara grymt så gör det fett najs!!

2010-12-04 21:50:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0