omg!

förlåt förlåt förlåt förlåt!
jag skulle ha bloggat igår men jag orkade inte o senså glömde jag..
ledsen alltså...
men igår så när jag drog hem från emelie va klockan typ 11:15 sen när jag kom hem satte jag mej vid datorn.. ehehehehhehehehehe...
men lyssnade först lite musik sedan snackade jag med albin o robin :)
sen snackade jag med marc, hugo o albin ^^
sen ringer oscar o albin så då snackar jag med dom ^^
sen bjöd jag in hampus så att han också va med, så oscar o hampus kom bra överens xP
awsome liksom ;p
öhm.. kanske inte men whaaaat ever xP
men sen dog internet vid typ 2, sedan så fixade jag mej för att sova, sen messade jag oscar o fråga om han ville snacka telle, för han sa att jag skulle ringa honom ngn gång då vi snacka skype, alltså senare xP
så då ringde jag honom o vi snacka ett tag, riktigt nice att snacka med honom, det e liksom avkopplande :D
sen precis när jag hade lagt på så skickar han ett mess däre står: söt du är <3
ha då dog jag ;$
men senså skrev jag: Random O.o
och han: haha! kan du ringa igen? tror jag kommer dö!<3
o då ringde jag o då frågade jag varför han skulle dö.. o då sa han att han saknade mej.. sen konstaterade han att det va konstigt att vi aldrig träffats men han saknade mej ändå :$
jag tyyp dööööör! :$ :$
såå swweeet!!!!!!!!!!!!! gaaah :$
sen så när vi skulle sluta snacka för han tvingade mej att sova...
så säger han: men du..
och jag: aa
och han: jag kommer sakna dej..
då dog jag typ för 564782546823 gången i det samtalet :$
men jag sa att jag kommer sakna honom också sen la vi på...
jag blir heelt till mej när han säger sånt......
buhuhuhuhu!!!!
men aa... nu har lill kusinen kommit så ska vara lite social med lillpysen!
han är så jävla söt :D
han pratar om mej hela tiden :)
han e liksom typ 1 år typ :)
men vi ses sen!
puuss!! :D:D:D
p.s är sjukt glad idag för han gjorde min dag :$


bjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud på hög nivå!!

Kommentarer
Liida

sry för att min bror är ett sånt pervers han ska inte få kolla din blogg nå mer och han ska inte heller få kommentera ursäkta igen för de där kommentarerna om brösten:)

2010-12-27 12:36:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0