Ond morgon!

nu har jag precis fixat mej o tagit bilder (Ofc)
haha, ne bara skojja, men a, idag blire ju skola...
kommer typ somna minst 7583192562 gr är så jävla trött!
fast förhoppningsvis så gör jag inte det ;)
ha!
lyssnar lite på musik ska checka några sidor nu, vi ses efter skolan!
o jusste!
det där med ond morgon e för att jag o marc messade igår kväll ett ganska långt tag :)
o då kom jag på att en morgon är inte god ;o
utan den är ond för man måste ju gå upp ;o
och då blir det även en ond natt...
och en ond eftermiddag ;o
så allt är ont!
så aa det e därför xP
han tyckte jag va smart :D:D:D:D
yeah!! det e man ju! :D
haha yes box, men vi ses efterskolan!
seyya!


let's bjuda!

Dagens(Klaga inte):
Linne - Gina tricot..
Tröjja - Indiska..
Tights - JC..
Halsduk - Intersport.. (tror jag)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0