Rubriker -.-'

ska typ träffa Frida, om vi gör det blire inte så länge för jag ska va hemma t 4 o då ska vi typ dra o käka...
hallå vi kommer typ käka 5?!
vafan, vem gör det? ;o
haha van vid att käka vid typ 8-10 :)
hehe, that's the life :D
men, a, gud fantasi brist var det här ;o
juste haha, när jag klaga på att vi skulle käka fem så sa fredrik, men när du va mindre ville du va som en vanlig familj, o då sa mamma; vill du fortfarande va som en vanlig familj?
och då svarade jag: ne fyfan!
då började dom as garva e_e
men vem vill ha en normal familj liksom?
min e fan heeel skum! O.o
jaja ni får dagens så ses vi typ senare eller ngt sånt ^^
Haha, ser ni, ser heeel mobbad ut xP
dagens, pallar inte skriva vart jag köpt skiten ^^
minns ni den tröjjan? ne gör ni säkert inte.. har inte haft den på ett tag eftersom att Matilda alltid lyckas skriva något på min rygg då (Y)
eller okej, jag godkänner den men what ever :)
jomen, nu ska vi frysa hära va! :D:D
haha jaja ses sen, ska pressa i mej lite mat nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0