social?

sitter just nu och lyssnar på musik o chattar med min brorsa som sitter 2 meter ifrån mej :D
hehehehehehe.... vi skriver om ostar :D:D
aa och polacker ;p
höhöhö....
ehm... vi har kollat på toy story 3 hela kvällen ;D
faktist riktigt bra (Y) hihiihhihihi :D
men snart är det inte jul längre :(:(
då blir allt vanligt..........
blääääää!!!!!!!!!!!!!!
men what ever... nu ska jag berätta om vad jag fick i julklapp :D:D
fast det blir lite weerd för jag orkar inte visa i bild xP
eheheheh..
några bilder kan ni få :)
men här kommer det:

1. mick -->


2. smink (mascara, eyeliner, ögonskugga) -->


3. bank kort -->


4. photoshop elements 9 -->


5. hörlurar -->


6. uggs -->


7. fredperry väska --> 


8. converse (röda o vita) -->


9. sockor -->


10. linne -->


11. ngr jul man har på skorna xP


12. mini väska xP


13. projektor (till alla)


Det va typ det... minns inte allt xP
hehehehhe...
what ever vi ses senare!
seeyya :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0