tror ni värkligen att jag e så dum?

ha kolla kommentaren ;)

Mamma om du kan bara glömma allt!:
Det är bra att du säger ifrån gumman :) 
Pussar Mamma

Svar: haha för det första min mamma läser inte min blogg för det andra skriver hon aldrig att hon skulle heta mamma, för det tredje så säger hon aldrig gumman eller pussar och gör inte smilisar för den delen häller ;)
o min mamma skulle ha vääääärsta förhöret med mej om hon läste det där om att jag mår skit ;)
och så är hon inte en dryg skit som säger: det är bra att du säger ifrån. det låter ju fan som en jävla mormor?!
och så frågade jag till och med min mamma om hon hade kollat min blogg ;)
hahah tror ni värkligen jag e så dum? ;)
ha!
nästan roligt liksom...
så sluta lek för jag ser hur folk skriver o senså finns det ngt som heter IP nummer ;)
haha dumma -.-'

_____________________________________________________________

orkar seriöst inte blogga, fett trött...
så skriver om den här dagen imorrn :p
så aa, och då får ni presenterna jag fick också :)
är ganska sur just nu o så men ska inte släppa ut det på ngn får gå ut o sparka träd eller ngt sånt ^^
faktist ganska bra så kagn man liksom ta sönder ngt xP
höhöhöh...
whaaaat ever vi ses imorrn :)


min tröja ser heeel mobbad ut xP xP

Kommentarer
SHMS - Sarah ;)

klicka på äldre inlägg , får inte skriva ut

2010-12-23 01:16:33
URL: http://shms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0