trött som ***!!!

blev väckt kvart över 9 o höll på att dö xP
skulle sova typ 1 hade jag lovat men det blev halv 3...
fast jag la mej i sängen vid 1 men sen snackade jag med Oscar i en o en halv timme ^^
man bah yeah!
så nu e jag typ skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit trött ;o
men jaja det får man leva med...
mitt tåg går halv 12 typ o kommer hem kl 5 alltså till pappa dåra, men till Malmö kommer jag fram klockan 4 ngn gång :)
men jag bloggar på tåget :)
så det e lungt!
vi får se om tåget stannar ngn stans ;)
med snön o allt ;p
haha, jaja vi får se helt enkelt :)
ni får dagens sen ses vi typ när jag åker eller på tåget ;)
puuss!
nya tröjan ;p
känns väldigt gulligt men vi får väl lägga till något så att det inte är det längre ;p

Kommentarer
nathalie

snygg outfit :)

2010-12-28 10:17:18
URL: http://dendarabruden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0