förlåt!

förlåt för att jag inte har bloggat men har inte orkat :$
men jaja här kommer dagen lite kort!
efter mumsiga pannkaksfrukosten så satte sej jag o love o spela ett tag :)
efter de taget xD
så skulle love bada :P
och då hoppade jag också i så vi va i säkert 1 timme eller 1 30 :)
haha sen gick vi in o spela igen xD
hihi och sen efter ett lite längre tag så badade vi igen och då badade vi lääääääääääääänge!
hhaha säkert 2-3 timmar :D
hihi :)
och sen liksom bah ^^
började vi göra lite spagetti vi gör hemma gorda huuuuuuuuuuuur goda som helst :D
spelade vi igen xD
men vi han bara spela typ 20 min sen kom emil och dragan och sa att vi skulle komma ner till dragan o plocka jordgubbar :D
så vi följde med :)
jag plocka jordgubbar i stora lass medans killarna spela fotboll ^^
hihi, jordgubbarna va jääääääte goooda :D
hehe, sen fikade vi där och så :)
sen gick vi hem och gjorde ngr goda grejjer av lite pasta deg :)
men nu ska jag äta så vi ses kanske senare!
jusste jag hittade inte ngn som kunde hålla bloggen :(
så den kommer ligga död som en sill ^^
men ses puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0