Happy

Nu ligger jag i soffan och febern e borta och jag kan äta nästan vanligt igen :D ska inte dricka mjölk :( men jaja nu ska jag prässa i mej så mycket pannkakor jag kan :D mamma håller på att göra pannkakor just nu:D muuuums!! Men imorrn ska jag till Dalarna och kommer vara där i 3 veckor har Inget internet där men täckning :D eftersom att jag har Telia men jag kanske svarar en gång i veckan så skicka typ inte "vad gör du" utan mer viktiga saker ^^ men så ni vet:) men ni får ngr uppdateringar idag :) och jusste!!! Emelie ska va med ngr dagar som hon va förra året :D de kommer bli skiiiiiiiit kul som vanligt ;) hihi:D haha men nu ska inte jag tråka ut er ^^ ska försöka hitta ngn som kan ta hand om bloggen undertiden jag e borta:) så att alla läsare inte försvinner ;o för det skulle bli tråkpåk! Men vi ses vid lunch? Ja jag tycker vi säger så :) puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0