ny kategori!

Thlms tidning!
vad tkr ni ?
då tänkte jag att varje vecka ska jag skriva om vad jag tkr om vissa saker :)
och den här veckan handlar det om sminkning :)
och då kommer jag skriva om vad jag tkr om smink o att man minkar sej och sånt! :)
jag kommer lägga upp et shema om vad de ska handla om i 5 veckor frammot :)
å om det inte står ngt på kanske vecka 4 så kan ni komentera om ni har ngt förslag på det :)
så nu startar jag :)






jag tkr att sminkning är helt onödigt... men visst man känenr sej fin när man

har sminkat sej :)

det kan jag värkligen hålla med om!

jag sminkade mej vääldigt mkt en period men sen slutade jag helt och jag fick

självklart komentarer om att jag var finare i smink o att jag skulle fortsätta

med smink o all sån skit men de har jag lärt mej leva med...

det får man lära sej när man e anorlunda , men ni som har smink om ni känner

er fina i det så e de klart att ni ska ha de men jag säger bara att det är en ren

befrielse att ta bort allt smink o va naturlig :)

tex jag vill ha en pojkvän som tkr jag e vacker UTAN smink...

när jag hade smink så var jag tsm me ganska många i rad när en dumpa en så

tog man en annan..

men nu e de liksom anorlunda.

Ni vet ju själva säkert att när man på kvällen ska ta bort sminket så känner

man fan va skönt att kunna gnugga sej i ögonen utan att maskaran smetas ut

och kunna svättas utan att behöva tänka på att sminket ska rinna av!

eller att man ska få finnar.

man väljer ju själv om man vi ha 1 ton smink eller bara lite puder.

men jag säger själv att naturligt e vackrast!

mamma axepterar om jag vill ha smink men dom vill ju självklart att jag ska va

naturlig och jag diggar min stil liksom utan smink utsläppt hår och mjukis

byxor med linne :)

jag diggar de !

och nu på sommarlovet e det ju sjuukt skönt att inte ha ngt smink :)

jag tror det va i slutet av förra sommaren då jag hade haft foudation och jag

hade blivit brunare på kroppen så va jag fortfarande vit i ansiktet!

så de e ju en nackdel^^

men jag vill bara säga va naturliga det är så alla borde vara !

smeta in 1 ton foudation o 2 ton maskara om ni så vill men jag tkr man ska va

naturlig ;)

älskar er puss!! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0