bröllop

kronprinsessan har ju gröllop imorrn ;o
haha o allt inom den delen av stan är stängt -.-
man kan inte åka buss till grönan -.-
mst ta båten då -.-
men dom e ju lyckliga !
tkr ni att det är vääääldigt specielt att dom gifter sej?
jag själv tycker att dom borde behandlas som vanliga personer!
visst dom kan va lite kända men halva stan behöver väl inte stängas av för de?
och ärligt jag fattar inte vad gör dom mot oss aassa dom styr ju inte riktigt sverige de gör ju ngn annan^^
o dom liksom  jag fattar inte vad kuna familjen gör för ngt specielt;o
kasnke e dumt att säga så men ja!
det är min lilla åsikt :D <3
men nu ska jag slänga in en bild på det gulliga paret som gifter sej imorrn sen ska jag nog chilla lite :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0