dagen

nu har jag precis kommit in efter lite fotboll med brorsorna :)
men här kommer dagen :)
först på mrogonen gjorde jag ingenting förutom att vakna och så ^^
haha men efter det så svarade emelie äntligen på mitt sms om vi skulle göra ngt idag ^^
och de ville hon så jag städa mitt rum lite snabbt för vi skulle vara här för hennes mamma e sjuk :(
krya på dej!
sen möter jag henne på vägen och vi går hem till mej och gör ingenting ^^
men efter ett litet tag började jag klippa i min tröjja , för den va förliten så gjorde den större :)
japp, sen gick vi ut och hoppa stuttsmatta :)
och hoppa ett tag :)
men eftersom att de va varmt och så, så drog vi till drevan och badade med oliver (hennes hund)
de va skit kul :D
vi kastade boll i vattnet o så :D
btw jag tog mitt första dopp för året idag :D
haha stolt!
efter de så drog vi hem till mej igen och jag sminkade emelie och fixade hennes hår och sen gick vi ut och tog massa modellbilder ^^
skit kul eftersom att vi har en sån där riktig stor fotokamera.
sen skapade vi en blogg och jag gjorde en design.
men hon va tvungen att dra på fotbolls träning vid 6 så då fixade jag klart headern själv och har laggt in den och så :)
men ni kan kika förbi våran blogg som ni hittar HÄR!
men sen år jag o så men nu ska jag va social med emelie för hon har kommit :)
vi ska ut och springa eller cykla nu :)
sen blir de bad :D:D:D
men här får ni en bild som ni kan kolla på undertiden ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0