go bloggisar!

nu ska ni få se!
nu är det NI som bestämmer hur min nya header ska se ut ;)
ni behöver bara komentera inlägget om hur du tycker de ska bli :)
så ska jag försöka få med allt :)
tror ni de blir bra ?
a jag förstod det :)
så sätt igång nu det är bara att komentera om hur du vill att headern ska bli :)
och jag kommer skriva upp nr och det som de ska handla om i jusst de men assa te.x
1. bakgrund
då ska ni skriva 1. och sen vilken bakgrundsfärg de ska vara ni kan skriva färgkoder också :)
om ni inte förstod e det bara att skriva de i komentarer så svara jag på de :)
Tävlingen avslutas den söndagen den 11 JULI :D
så ni har tid på er :)
men här kommer nummrena :)

1. bakgrundsfärg
2. text färg
3. vilka bilder som det ska vara på headern
4. prydnad te.x en regnbåge eller en fisk eller ngt sånt ^^
5. Övrigt alltså skriv vad du själv vill ska vara på header :)

till bilderna får ni välja själva :)
ni skickar bilderna till [email protected]
eller så kan ni adda [email protected]
och skicka dom där :)
men kör igång nu!

Kommentarer
Anonym

1, ljusrosa

2, svart, vit, eller rosa

3, orkar nt skicka bilder osv. men ngt snyggt.

4, glitter o såhär stjärnor typ assa glittrande grejjer

5, sen vet jag nt

2010-06-28 12:29:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0