God morgon!

God morgon alla bloggläsare :) ligger fortfarande i sängen och slöar ^^ är hur trött som helst ajja vaknade i varje fall vid halv 10 typ och har legat i sängen sen dess! Men idag ska vi så om ngn kanske har lust att hänka grönan ett tag :) om ngn har de Messa då :) annars blir det nog bara slappa hemma dag idag:) men e ju så jävla trött då de kan nog va bra :P ehm.. Jusste har en fråga tycker ni att jag ska fortsätta blogga som jag gör eller ska jag ändra på något ? Så fall vill jag gärna att ni säger de :) och jusste har en till fråga tycker ni jag ska ha en tävling där jag lottar ut en design precis som ni vill ha den ?! Men nu ska jag försöka ta mej upp hur den sköna varma mjuka sängen till den lite kallare mindre mjukare o mindre skönare soffan! Hmm de kommer bli svårt men jag ska klara det :D puss!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0