plopp!

förlåt förlåt förlåt för att jag inte uppdaterade igårkväll men orkade värkligen inte!
men vi hade skit kul :)
först när jag kom dit så sa alla KISSIE!! ^^
hehe busted ^^
men jaja sen så tog vi drinkar och snacka lite och så :)
sen åt vi :)
de blev tacos :D:D:D:D <3
muuuummmmsss!!
men efter det så gissade vi vilka alla va och jag kunde alla ;)
mohahaha :D
sen körde vi frågesport och kroppsdelar och vattenpåker ;)
på kroppsdelar så liksom drar matilda upp en lapp och de kanske står haka mot axel och då ska vi göra de ^^
de va skiiiit kul :D
haha jag o sara va på lag ^^
men sen typ tog vi bilder och skörde dansstopp och massa annat :)
men idag ska jag på kusinens kalas han fyller 1 :D
grattis kalle :D
fast han fyllde för 4 dar sen typ men soo ^^
efter de så ska jag till farmor o farfar och kommer hem imorrn och på måndag kasnke jag ska till grönan med emelie :D <3
stoooooolt!!! <3333
men vi ses puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0