sola o bada!

jahapp nu ligger man ute på gräsmattan och jobbar på brännan ;)
haha har skit ont i magen för tillfället men de e bara o ta en alvedon :)
har en toarulle på ena sidan om jag skulle behöva snyta mej så jag e redo för att sola :D
haha hoppas jag får ngn färg :)
jag känner hur det värkligen bränner på ryggen :)
vet faktist inte om jag kankse borde smurja in mej :/
ne jag orkar inte ^^
men nu har pappa fixat webkameran :D
så nu kommer det bilder :D
i varje inlägg Nästan :P
haha ^^
haha datorn e kokhet ^^
ska lägga ngt över den :)
så :)
nu har den en tröjja över sej :)
men nu ska inte jag tjata ut er så här får ni en sommarbild så ses vi!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0