vem är bäst jo jag nana :D

haha har fixat bloggen nu :D
stolt :D
ska kanske göra en ny header snart vet faktist inte vad tycker ni? <3
jag vet vad jag ska göra men de får ni veta snart inte än ;)
haha men idag så först vaknade jag kl 6 ;o
av mensvärk -.-'
sen lyckades jag somna om o vaknade halv 9 ist :)
fick sova lite i varje fall :)
men sen så åkte vi till tommelilla o handlade lite jag handlade vatten ballonger till love och bindor till mej :)
och typ liksom bah ne ja skojja, men sen åkte jag o emil til ica med moppen skulle köpa halstabletter till mej :)
men jag va tvungen att va 18 för att köpa dom ;o
-.-' sååå iriterande o jag kunde ju knappt prata -.-'
men sen åkte jag o emil till skolan där o spela basket.
efter kanske 20 min så kom resten av familjen så då gav jag pappa pengar så fick han åka o köpa halstabletter :)
så de löste sej och vi fikade lite o sen va vi där ett tag spela bandy åkte rushkana eller hur de nu stavas o spela basket :)
trevligt trevligt :)
men sen så åkte vi hem för de va så varmt o vi hade tröttnat :)
ska kanske lägga mej där ute o sola lite med datan :)
vad tror ni? :)
jo de gör jag :P
men nu ska jag fixa överaskningen åt er ;)
så vi ses om typ 20 min :)
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0