10 saker ni inte visste om mej!

1. jag bara älskar att bada :D så jävla kul kan bada i timmar tills jag börjar frysa för mkt ^^ <3
2. jag gillar hiphop stilen den ser cool och mysig ut :)
3. jag älskar min familj över allt annat!
4. jag har en kompis som jag har känt hela mitt liv och då menar jag värkligen hela mitt liv :D
hon heter emelie och betyder mest!

5. jag brukar lyssna på kent ibland och min favorit låt av dom är Töntarna.
Kent - Töntarna

6. jag sover iprinsip aldrig i min säng sover ute i soffan ist :$
7. jag har slutat helt med smink har de typ aldrig längre :)
8. mina brorsor är dom bästa som finns!
9. jag har skilda föräldrar min pappa bor i skåne med sin fru som e tailensk med sina två barn som e en kille och en tjej båda e mindre än mej och mina syskon :) och mina mamma bor här i stockholm med fredrik som hon e gift med och jag har två bröder här en store bror och en lille bror :)
10. jag kan få ångest överallt! jag kan få ongest över att jag ta vatten ist för mjölk ;o så om jag säger att jag nt vill ngt så kan de vara tvärt om ;o <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0