godmorgon!

god morgon bloggen vart en skit tidig morgon idag ;o
men jag glömde skriva ett inlägg innan ja stack från datan så här kmr ett <3
Igår:
jag va bara emma tills jag skulle t farsta o där köpte jag bara en Bh :)
efter de stack vi hem och då hade ja inget att göra så jag försökte smink på gimp ^^
jappp och de gick faktist riktigt bra :D <3
kan lägga in en före och efterbild sen :)
men sen så hände ingenting förän jag gick och la mej vidd halv 12 :)
jusste jag kan nt ladda upp bilder för min data lr ngt laggar ;o
men de kmr i tidsnog!

Idag:
godmorgon kan man säga vaknade 7 och sen dess har ja chillat blir chill idag också ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0