hemma från dansen :)

tjoo breee bloggen :)
idag va de ju skola o de va kul och så :)
sen mitt på dan kom jag på shitt jag har dans idag!
så ja var antagligen tvungen att dansa i jeans jag knapt kunde röra mej i ^^
fast de löste sej sen men de e en annan 5a
a men sen tog jag och wilma bussen till farsta strand och tog tunnelbanan där ifrån till skärmabrink och sen bytte vi tåg o gick av i bagarmossen :)
där dansen ligger liksom ! ^^
haha, ajja men sen typ gick vi till en park i närheten och så :)
och sen mötte vi moster där och gick o köpte slush årets första slush :D:D
haha ajja sen stack vi till coop och köpte mackor :)
sen stack vi hem till moster och åt varma mackor :)
muuummms :D
haha och drack oboy lr hur de nu stavas ^^
sen efter de fick jag låna ett par mjukis av moster :)
och sen gick ja o wilma till dansen :)
vi kom typ 1 min innan ^^
haha men vi har ju skills så :D
sen på dansen flummade vi skiiiiit mkt ^^
haha sen lärde vi oss nya steg i chacha och qvickstep :)
haha vet nt hur de stavas heller ^^
ajja nu fick ni i varje fall ett ganska långt inlägg :)
så de e bra :)
men ska snart ut o springa med fredrik :)
så vi ses <3
Jusste sara gjorde en jätte fin idolbild till kissie lägger upp den senare <3333

Kommentarer
Sara :)

HAHA, "idolbild" :P

2010-05-06 21:04:33
URL: http://casheews.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0