Jusste!

glömde berätta ngr grejjer vi börjar med dom dåliga :(
min gamelmorfar ligger på sjukhuset efter att han hade hittats på sitt golv med vatten i lungorna o så :'(
och jag tror att han kmr dö samma dag som gamelfarmor :'( och de e om en vecka :'(
sitter och gråter o har gråtit så mkt att jag nt kan andas med näsan :'(
och sen så va de den bra saken<3
jag har märkt att jag drar åt mej pratglada gamla människor ^^
förra gången vi skulle t dansen så kom de fram en gubbe och prata med oss lr mej efetersom att wilma nt våga prata ^^
och sen den här gången så va de en myskogubbe som sa vart ska VI av? och ja svara JAG ska av i skärmabrink.
och sen så bytte vi tåg och då så satt vi bredvid en typ häxa haha trodde de i varje fall ^^
men jag o wilma börja snacka om cirkus och då sa hon att hon hade kameler utanför hennes dörr för cirkusen va i de området ^^
men kmr nt kunna släppa det där med gamelmorfar :'(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0