tomt

nu ejag hemma från en lååååång resa hemmot ^^
nej men ja va ju i skolan o så vi slutade 11:20, och på väg till bussen följde sara emma o matilda också och matilda sa att ja skulle srkiva de här: matilda peta på min sko och sen trampar hon på den och sen sparkar hon mej på benet!
haha nej men ja sa så här: jag ska börja skriva längre inlägg med mer detaljer.
och då sa hon: då ska du skriva om det här *petar på min sko, trampar på min sko, sparkar mej på benet*
haha, japp de e vår vardag ^^
ajja ska komma till dagen nu, efter skolan hämtade jag love.
och vi missa första bussen så vi fick vänta as länge och love fick ont i hälen.
så jag bar honom 2 buss stationer och sen bar jag honom från bussen också ^^
haha men på bussen mötte jag krille o Jonte :)
de va länge sen :D
men jag o love satt oss längstfram och då satt krille o jonte o ropa på mej tyst liksom tiiiiiiintttiiiiin ^^
och sen hörde jag dom säga e hon döv :D
haha nej men sen kollade jag bak o då såg ja att de va jonte o krille :)
så jag o love gick bak :)
sen gick vi hem och nu e vi hemma :D
haha japp där har ni detaljer enligt mej ^^
men ni får en bild också(om jag har ngn)
bild från i onsdags!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0