tomt

nu e jag hemma från farsta :)
de vart ett tag vi va där men ajja vi missa eric men haha de va skit kul när eric saade skulle gå in och upp i hissen så kommer ALLA tjejer efter honom xP
hahahahahahaha xD
fast de skulle varit kul att se honom jag gjorde de fast bara typ hans huvud :)
men ajja först käka vi ju sen stack vi till onoff o sen lagerhous sen typ minns nt ^^
ajja orkar nt berätta allt men här e skorna jag köpte :)
man ser typ inget men bättre bilder kmr :)


Dagens:
linne - gina
hoodie - BikBok
leggings - BikBok

Kommentarer
linda lundgren

du har lika skor som mig tror jag det ser så ut.. var köpte du dom ?

2010-05-29 22:58:55
URL: http://allaslindalundgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0