tomt

nu har jag kmt hem från dansen :)
men vi tar dagen från början, först va de skola och de va piss tack vare victor -.-'
hur han orkar ;o
en timme innen går han till kuratorn för att prata o sen en timme efter gråter jag för att han har varit en sån piss potta!
sååå omoget av honom assa!
ajja haha , de va ngr i klassen som skulle gå ner till skolsysster o jag va en av dom ^^
och ja vart skit skrajj liksom bah shitt kmr hon döda oss omg!
haha fast vi skulle bara kolla hur långa vi va och hur mkt vi vägde ^^
men sen hade vi också träning med bandet igen o de gick skiit bra :)
nu vet vi vad vi ska ha typ :P
haha, efter skolan så stack jag o wilma till farsta för att hon skulle köpa en present till katia..
de va booooooring!
men efter de så tog vi tågen till dansen o vi va självklart en timme tidiga ^^
så vi fick vänta utanför i en halvtimme ;o
hur jobbit va nt de ? ;o
ajja på dansen gick de bra :)
vi ska ha uppvisning om en vecka ;o
omfg ;o
haha ska ha ngn rosa tjol o ett rosa linne typ ^^
haha ^^
jag kmr typ misslyckas med allt, haha.
ajja nu vart det i varje fall ett hyfsatt inlägg ^^
mst i varjefall göra svenska läxan nu -.-'
jobbigt! -.-
men vi ses imorrn!
Wilma på vårat tidsfördriv

tjolen jag köpte igår!

den as goda marengswissen jag åt :D

videon ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0