- Jag har tagit pappas pistol! :D

nu har jag precis kommit hem!
idag vare vanlig skola ^^
förutom att vi fick godis :D
sen satt vi och snacka med våran lärare (Tarek) ett tag! han är den grymmaste läraren man kan ha!!!
serrii!
haha ;D<3
men...
sen typ drog jag och Matilda till henne och fika, sen drog vi till hennes uvs (utvecklings samtal)
jag satt på golvet och hade allmänt tråkigt :D
haha, men sen drog vi ner till centrum och mötte Frida (:
vi gick in på ica och köpte choklad och tuggummi :)
haha sen gick vi till en park och satte oss på en sån där man typ hänger tvätt eller ngt sånt xP
och vi satt typ där och garva hjäl oss!
haha!!
aa, men sen vare ngn snubbe som gick förbi oss flera gånger, och varje gång han gick förbi sa matilda:
Jag har tagit pappas pistol! :D
hahahah!
vi höll på att garva ihjäl oss!!
sen när vi suttit där ett tag drog vi till godis affären (minns inte vad den heter xP)
och typ ''Kolla'' filmer xP
haha vi höll på att frysa ihjäl!
men a, sen drog vi ut och typ såg blod!
vi bah aaah!
hahaha, men vi följde efter ''Blod'' spåret och sen kom vi till ngt märkt ställe och vi bah aaaah och sprang tillbaka xP
haha, ehm... sen drog vi till tåg stationen och stog i trappan och så xP
vi snackade liiiite i telle med andreas och då kom erika bakom och skrämde matilda!
ni skulle hört henne fyfan!!!
hahahahaa, sen stoppade frida ner sin iskalla hand på hennes rygg, och det va det värsta jag har hört!
haha fyfan!!
meeen, sen kom min buss och jag drog hem :)
och så när jag gick av bussen höll jag på att dö av kyla!
shiiieeett!
haha, men nu e jag hemma och så :)
det e nice!
men ni ska få bilder nu!
på vår nya balkong dörr och moooi :D:D<3
haha puss!!
dörren (:
meej :D

Kommentarer
Anonym

man ser typ ingenting på bilden på dig vid spegeln

2010-11-18 14:13:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0