åååh!

nu har jag precis bytt dator... för min lagga igen..
o jag han inte spara designen den här gången häller o nu har jag nästan blivit klar... gissa om jag blev sur?!
men fredrik ska försöka fixa det för nu har den bara liksom laggat o stannade upp om ni fattar xP
men jaja satt lite vid datan snackade först med Matilda anknes (agnes) elinore o ngn annan xP
hihi sen ringde hampus o då snackade jag lite med hampus o alex, sen snackad ejag lite med tjejerna igen :)
sen ringde Oscar xP
o då snackade jag med honom o har gjort det sen dess men sen la vi på för typ 5 min sen xP
hihi, vill bara säga att han e huuur sweet som helst!
han har sätt typ alla fula bilder på mej... men säger fortfarande att jag e sööt :D
hihi!
''Tintin haffar ;)''
absolut liksom!
han e underbar!
hihih, ska kanske träffa honom på fredag eller lördag :)
kommer bli sååå awsome!
men läskigt!
ska tvinga med mej Matilda :)
så det blir as nice!
hihih!!!!
jaja vi ses sen!
puss!!
Minnen!

Kommentarer
Liida

Tja det är liida och jag vill att du svarar på min fråga genom ett inlägg idag eller imorgon för jag vill veta det snabbt är bara lite nyfiken hihi

Har du någonsin kysst nån då menar jag inte bara en snabb kyss på munnen utan en lång kyss som typ hångla man måste ju andas när man hånglar för man pressar sig så mycket då men har det hänt så med dig?jag bara frågar och om du inte vill svara behöver du inte hoppas du inte vart sur:)

2010-12-01 17:48:17
liida

Jag frågade dig denna fråga för att jag undrar om du har kysst nån eller hånglat saknar du det hur kändes det menar jag för min syster var nästan på väg att ha sex då var hon 17 år och nu är hon 19 år och då ville hon testa hur det var med att knulla så hon gjorde det med sin pojkvän fast så klart använde dom kondom för hon vill inte bli gradvid haha och hon sa typ att det var oskönt att kyssas och hångla men sex är typ det bästa hon vet.Heheh!;)

2010-12-01 17:55:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0