ändrade planer!

jupp ändrade planer för vi stannar här hos farmor o farfar inatt och imorrn så åker vi hem på kvällen :)
det blir nice, fast ärligt talat bryr jag mej inte xP
haha, jaja, det va det jag ville säga och så sitter och kollar på tv som vanligt xP
kollar lite hemsidor och har kommit längre på önskelistan :D
haha xP
här har ni en sneek peek!

1.       Laptop 13,3 tum  Ca. 4500 kr

2.       2 Inspelnings mickar    Ca. 1000 – 2000 kr

3.       Iphone 4   (Vet att jag inte kommer få det men man kan hoppas) Ca. 7000 – 8000 kr

4.       Photoshop cs5   Ca. 10.000 kr

5.        Photoshop elements 9(Inkl. Film grej)   ca. 1100 kr

6.  Löshår som man använder keratin vax för att sätta fast det med (mejla om ni vill ha information om det)   ca. 1000 – 5000 kr

Mest ganska dyra grejer men snaart om kanske 20 saker så kommer munkarna :D:D
haha xP
jaja, ska fortsätta så ses vi sen!
puss!!
här hade jag nog precis fixat håret hos min frisör kände mej skit fin ^^

Kommentarer
Andrea

Jätte fint ju!



Hej, jag har lagt ut en cover av white horse, första gången jag gör det här så du får gärna lyssna!

http://aandrrea.blogg.se/2010/november/andrea-white-horse-cover.html#comment



Kram!

2010-11-21 09:38:20
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0