chips!

sitter just nu och käkar chips ^^
sviin gott :D
hihi men idag drog jag till Haninge med Wilma vi vad är kanske 1 timme ^^
sen drog vi hem till mej, jag bytte skor och byxor :D
haha, sen drog vi ut och jag bombade henne med snö bollar xP
mihihi!
det va skit kul :D
sen drog vi hem och tog lite varm chocklad och så (:
sen va hon tvungen att dra :(
men, men, ehm... jusste ett tält vi har håller på att rasa ihop, så jag va tvungen att hjälpa till med att ta ut alla grejjer!
sköönt när det va över!
men det är därför ni inte fåått ngn uppdatering på ett tag inte ens på hela dan ;o
men jag försov mej i morse!
hehe, har gjort det 2 dagar irad ;o
men kommer ändå i tid ;)
hihi, jaja, ska ta lite bilder och fortsätta med headern nu!
puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0