Efterrätt!

Nu har vi precis beställt efterrätten :) jag ska ha choklad tårta med grädde :) muumms! Men när jag kommer hem ska jag ta på mej pjamas och sova tror jag faktist! Ska orka upp imorgon också! Det är ju skola :( det suger! Jaja, vi ska bo här tills på tisdag och till och med kanske längre! För fönsterna är inte klara än, så à, men vi får se för mormor och morfar kommer hem på tisdag och då vet vi inte om vi kan eller får platta där! Jaja, ehm... Maten var jätte god och det jag åt är det ända jag äter när jag är i Grekland! Haha det e ngn pasta pudding typ :) skiiiit gott! Haha, fast den e godare i Grekland då da! Men jaja! Jag har suttit och berättat massa roliga blondin skämt för familjen, haha älskar blondin skämt! Men vi ses när jag kommer hem! Juste! Ska träffa jessi ngn gång i veckan, det var sjuuukt länge sen vi träffades sist typ förra vintern tror jag! Hihi, ska bli nice! Ehm... Ska kolla lite sidor nu och sen kommer nog efterrätten :€ så vi ses! Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0