God morgon!

God morgon bloggen! Vaknade för ett litet tag sen, idag vet jag inte vad som händer är skit trött från igår... Så det blir nog bara soffan eller sängen idag! Ni får kanske lite bilder ikväll från igår men bara om jag orkar annars får ni det en annan dag! Det e söndag idag va? A det e det! Det betyder att det är skola imorrn! :( faan assa! Det e såå tråkigt! Fast har ju saknat kompisarna! Annars finns det Inge bra med det... Ska fråga Ronja när hon börjar imorn och se om vi kanske kan mötas :) jag ska visa bild på fjällisen sen också! Den ska puffas ut lite bara för att den va ju ihop packad så den e väldigt tunn nu så vi har torktummlat den med tennis bollar och nu ska vi låta den puffas upp lite själv :) så a :) nu ska jag kolla lite tv och sen vila :) puss!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0