god morgon!

nu har jag tagit på mej kläder och slängt in lite kläder i tvätt maskinen (:
blir ingen idrott idag för min del ni vet varför och så för att jag inte har ngr kläder att ha på mej :D
haha, i just love it men kommer nog inte få så bra betyg men hoo care?
aja jag gör men hehe xP
ska ta bort sminket från igår (gjorde aldrig det :()
sen ska jag sminka om mej lite men inte mkt ^^
blir ingen dagens men jag har store brorsans mjukis byxor och samma tröjja som jag hade igår ^^
haha, ser feeeett cool ut :D
haha, men det e faktist ganska snyggt (eftersom att många kallar mej fjortis så kan dom gå och skit på sej för nu kommer jag med GIGANTISKA mjukisar och linne och munkis ;))
haha suckers!
mihihihih, fett ond jag känner mej xP
haha, men gjorde aldrig glosorna igår utan bara den som va till idag, fast igentligen igår men vi fick en extra dag för vi han inte igår xP
haha, idag ska vi redovisa vårat vatten projekt!
fan vad jag hatar det!
haha, menmen vi ses väl senare?!
right!
puss!!

Kommentarer
matilda

du svarar nt när jag ringer dig din lilla apa ):

2010-11-12 09:07:49
URL: http://mlupp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0