god morgon!

nu funkar internet igen, så nu e bloggningen tillbaka :D
hehe, jag gick precis upp för jag ska sätta igång med fredriks farsdag present, han ska få en fin frukost på sängen, med massa frukt och sånt ^^
det kommer bli awsome!
vet ni vad jag kom på?
jag kan ta bilder med system kameran som fredrik tog med hit igår :D
så nu ska ni få bilder så det ryker om det :D
haha!
nu ligger katten på mej igen ;o
frukten (:
morgon trötta Tintin :D
the enoing cat!
mina naglar (Lös naglarna)
haha visste ni att jag hade längre naglar utan lös naglar än vad jag hade med!
haha!
det jag köpte (: osis+ grejen är den som man har i håret, den rekomenderar jag värkligen!
finns bara hos frisörer <3
Fredrik och Mamma sömn tutor båda två ^^
färgen jag använder, den e skonsammare för ögonen säger mamma, jag tyckte att det gjorde lika jävla ont ändå xP
efter:
Före:
där har ni efter och före xP
haha ingen bra före bild men, jag glömde ^^
det här ska mamma ge ;)
jaja nu fick ni lite bilder i varje fall!
puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0